Remote video URL
- Etusivu
- Selkokieli
- Työssä oppiminen sujuvaksi (selkokieli)

Tietoa ja apua oppimisvaikeuksien huomioimiseen työelämässä
Työssä oppiminen sujuvaksi (selkokieli)
Tervetuloa sivustolle, jonka nimi on Työssä oppiminen sujuvaksi.
Sivuston aihe on aikuisten oppimisvaikeudet.
Tämä sivu on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieli on helppoa suomen kieltä. Selkokieli sopii kaikille, joille lukeminen on vaikeaa.
Sivustolla kerromme:
- Mitä oppimisvaikeudet ovat?
- Miksi työnantajan kannattaa tukea oppimista?
- Miten voit huomata oppimisvaikeudet ja puhua niistä?
Tämän sivuston avulla työpaikalla voidaan ottaa oppimisvaikeudet ja erilaiset työntekijät paremmin huomioon. Tämä parantaa työpaikan toimintaa ja ilmapiiriä.
Löydät sivustolta helppoja vinkkejä ja apukeinoja. Niillä voit helpottaa omaa oppimistasi ja työtäsi.
Lue sivut yleiskielellä
Voit lukea tämän sivuston tekstit myös yleiskielellä. Jokaisella sivulla on linkki yleiskieliselle sivulle.
Siirry sivuston yleiskieliselle etusivulle tästä:
Tutustu selkokielisiin sivuihin
Videoesittely yleiskielellä
Kuuntele videolta, mitä sivustolta löytyy:
Apuvälineet tämän sivun lukemiseen
Haluatko kuunnella tämän sivun tekstit?
Haluatko keskittyä paremmin syventävän lukutilan avulla?
Voit käyttää ilmaisia apuvälineitä puhelimessasi tai tietokoneen verkkoselaimessa.
Tutustu, miten voi kuunnella tai keskittyä paremmin. Lue ohjeet Dateron sivuilta.
Euroopan unioni on antanut rahaa tätä sivustoa varten.





