- Etusivu
- Selkokieli
- Työssä oppiminen sujuvaksi (selkokieli)
- Vinkkejä ja apukeinoja työpaikoille (selkokieli)
- Näin järjestät keskustelutilaisuuden: Oppiminen työssä (selkokieli)
Näin järjestät keskustelutilaisuuden: Oppiminen työssä (selkokieli)

Tällä sivulla on tietoa työnantajalle. Sivusta on hyötyä myös työntekijälle.
Työssä oppimisesta kannattaa puhua työpaikalla. Voitte järjestää keskustelutilaisuuden. Voitte keskustella toimistolla tai etäkokouksessa.
Keskustelkaa esimerkiksi seuraavista kysymyksistä:
- Huomioidaanko työpaikalla työntekijöiden oppimisvaikeudet? Mikä toimii jo hyvin?
- Uskallatteko ottaa oppimisvaikeuksia puheeksi? Miten ja missä oppimisvaikeuksista voi puhua?
- Miten oppimisvaikeudet näkyvät eri työtehtävissä?
- Mitä te voisitte tehdä paremmin, jotta oppimisvaikeudet voisi huomioida paremmin? Keksikää ehdotuksia.
Työnantaja, lähetä keskustelun kysymykset työntekijöille ennen keskustelua. Näin työntekijät voivat valmistautua. Jos haluat, lähetä työntekijöille ennen keskustelua myös muuta materiaalia.
Löydät lisää sivuja ja videoita Työssä oppiminen sujuvaksi –materiaalipankista.
Lue lisää tietoa verkosta englanniksi
Manual of Me – discover and communicate how you work best with others (manualof.me)Sivusto auttaa löytämään hyviä tapoja työskennellä. Englanniksi, yleiskielinen sivu
Lue lisää vinkkejä selkokielellä
Euroopan unioni on antanut rahaa tätä sivustoa varten.
Katso myös:
